"YA ALLAH, bahawasanya waktu dhuha itu waktu dhuha-Mu, kecantikan ialah kecantikan-Mu, keindahan itu keindahan-Mu, kekuatan itu kekuatan-Mu, kekuasaan itu kekuasaan-Mu dan perlindungan itu perlindungan-Mu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah, jika masih jauh dekatkanlah berkat waktu dhuha-Mu keagungan-Mu, keindahan-Mu, kekuatan-Mu dan kekuasaan-Mu, limpahkanlah kepada kami segala yang telah Engkau limpahkan kepada hamba-hamba-Mu yang soleh. Amin."

Beralih angin...

Sebenarnye dah lame Ina nk tukar template blog Ina ni...yg lame tu gelap sgt..
pilih duk pilih...akhirnye pkai jerlah yg dh tersedia ni... simple je kan...
Ina suke sebab lebih cerah dan lebih besar layoutnyer dari yg lame... nk design sndiri xpndai...nk wat cntik2 cam orang lain pun xpndai...huhuhu...

Tapi yang sadisnye...abis sume blog list Ina...knalah carik smule blog2 otai utk Ina list kan kt blog Ina ni...(tmpat cuci mate & tmbah ilmu).

2 comments:

  1. Wah, nice, nice, stretch template. Luas mata memandang. Tahniah Ina, berjaya tukar cat rumah...! :)

    ReplyDelete
  2. time kasih kak yati... ni jer yg ina tau... nk cnggih cm akak tak tau ....hehehe..

    ReplyDelete