"YA ALLAH, bahawasanya waktu dhuha itu waktu dhuha-Mu, kecantikan ialah kecantikan-Mu, keindahan itu keindahan-Mu, kekuatan itu kekuatan-Mu, kekuasaan itu kekuasaan-Mu dan perlindungan itu perlindungan-Mu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah, jika masih jauh dekatkanlah berkat waktu dhuha-Mu keagungan-Mu, keindahan-Mu, kekuatan-Mu dan kekuasaan-Mu, limpahkanlah kepada kami segala yang telah Engkau limpahkan kepada hamba-hamba-Mu yang soleh. Amin."

Car Signage

Dah lama Ina nak buat benda alah ni sebenarnya. tapi tak pernahnya ada mood untuk mula. Bila mood dah datang..teruskan jer sampai siap.


Dan, sudah tentulah Ina letak di kancil. Sebab kancil tu Ina yang drive pergi balik kerja. Ingat nak buat satu lagi untuk Persona, tapi memandangkan Persona tu geraknya pun boleh kira ngn jari je berapa kali..biar dulu ler...hehehe... 


Comel je bile letak di kereta kan. Sanggup tu boyot2 pun basuh keto dek kerana nak leatakkan signage ni.

No comments:

Post a Comment