"YA ALLAH, bahawasanya waktu dhuha itu waktu dhuha-Mu, kecantikan ialah kecantikan-Mu, keindahan itu keindahan-Mu, kekuatan itu kekuatan-Mu, kekuasaan itu kekuasaan-Mu dan perlindungan itu perlindungan-Mu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah, jika masih jauh dekatkanlah berkat waktu dhuha-Mu keagungan-Mu, keindahan-Mu, kekuatan-Mu dan kekuasaan-Mu, limpahkanlah kepada kami segala yang telah Engkau limpahkan kepada hamba-hamba-Mu yang soleh. Amin."

Order dari Johor

Size  8" x 16"
Cute Pillow from Falnnel, Felt & Fiber

3 comments:

  1. Salam kak..nama sy Izzah dr Shah Alam. Sy tengok hasil kerja akak amat teliti dan kemas. And I was wondering, akak ambik tak order untuk stethoscope cover? Sy cube cari kedai yg jual cover ni di Malaysia, tp xde. So mungkin sy boleh tempah dr akak? Sy amat2 menantikan reply dr akak...

    ape2 nnt akak email pd sy

    sternocleidomastoid90@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. terima kasih dik, tapi jahitan akak takdelah sebaik mana. tentang permintaan adik tu, akak sgt gembira cuma akak kna tgk designnya macam mane.. kalau dari felt IngsyaAllah akak akan cuba, tapi kalau nk guna material lain dari felt, akak tak mau amik risiko..skill n equipment masih tak berapa baik. Tapi kalu serius nak, akak bley suggestkan blog otai2 lain..yang hasilnya jauh lebih baik dari akak.

    ReplyDelete
  3. yg pink tu dah sedekah kt kwn yg ader ank pompuan.. hihi..

    ReplyDelete